Skip to main content

Lacné letenky s Austrian Airlines

139
Servis
Dostupnosť
Ekológia

Akciové letenky

Letecká spoločnosť bola založená v roku 1957. Prvý let aerolinky vzlietol o rok neskôr z Viedne cez Zürich do Londýna. V roku 2000 sa stali členom Star Alliance a v rovnaký rok sa zlúčili s Lauda Air. Spoločnosť sa začala sústreďovať na východnú časť Európy, z ktorej ťaží najviac prestupujúcich pasažierov. Niektoré linky Lauda Air boli prevádzkované Austrianom až do roku 2006. Dnes Austrian lieta do takmer celej Európy a za svoj hlavný cieľ si v posledných rokoch vybrali USA. Ich lietadlá však pristávajú aj v Afrike a Ázii. Spoločnosť je dcérskou spoločnosťou Lufthansa AG.

FAQ - často kladené otázky

Potrebujete zmeniť meno či priezvisko cestujúceho?

Keď vypĺňate meno a priezvisko cestujúceho počas rezervácie leteniek, ste povinný ich vyplniť v takom tvare, v akom sú uvedené v jeho cestovnom doklade, na ktorý bude cestovať. To platí aj ak má cestujúci viac mien alebo priezvisk. Ak sa pomýlite alebo medzičasom došlo k zmene v mene či priezvisku cestujúceho (napr. sobášom), niektoré letecké spoločnosti umožňujú úpravu za dodatočný poplatok. Zmeniť úplne meno alebo priezvisko cestujúceho, prípadne oboje, na letenkách väčšina leteckých spoločností neumožňuje. Tie, ktoré to povoľujú, vždy požadujú za uskutočnenie zmeny dodatočný poplatok. Ak si nie ste istý, či je takáto zmena mena či priezviska na letoch obsiahnutých vo Vašich letenkách možná, radi to bezplatne preveríme za Vás, stačí kontaktovať naše zákaznícke centrum. Ak sa po preverení rozhodnete uskutočniť zmenu, môžete tak za poplatok urobiť prostredníctvom nás.

Potrebujete zmeniť palubnú triedu letu?

Zmena triedy Vami vybraného letu na Vašich Multicity letenkách na vyššiu je možná takmer vždy. Takýto „upgrade“ do biznis triedy alebo prémiovej ekonomickej triedy závisí od počtu voľných miest v konkrétnej triede, jeho cena zase od podmienok leteckej spoločnosti. Realizáciu tejto požiadavky vie za poplatok zabezpečiť aj naše zákaznícke centrum.

Letecká spoločnosť zmenila čas/dátum alebo zrušila let

Ak letecká spoločnosť zmení čas odletu alebo dátum odletu niektorého z letov obsiahnutých v Multicity letenkách alebo niektorý let kompletne zruší, naše zákaznícke centrum Vás bude obratom informovať o ďalších alternatívach a konkrétnych možnostiach pokračovania Vašej cesty. Pelikán urobí všetko pre to, aby čo najviac znížil nepohodlie cestujúcich spojený s nepredvídanými narušeniami cestovných plánov a pomôže uspokojivo vyriešiť takéto situácie. V tomto prípade však nie je povinný cestujúceho odškodniť alebo mu škodu nahradiť, ak ju sám nespôsobil.

Zrušený/meškajúci let kvôli nepriaznivému počasiu

Ak je váš let presunutý, zrušený alebo mešká z dôvodu nevyhovujúceho počasia alebo inej náhlej udalosti a Vy už ste na letisku, prípadne ste neboli vpustený na palubu lietadla, je potrebné kontaktovať priamo tú leteckú spoločnosť, ktorá konkrétny let operuje. Má totiž aktuálne informácie o prípadnom najbližšom možnom čase resp. termíne odletu a vie Vás naň najpromptnejšie presunúť. Ak ponúknutá alternatíva od leteckej spoločnosti Vám narúša ďalšie lety na Multicity letenkách, kontaktujte zákaznícke centrum čo najskôr. Pelikán urobí všetko pre to, aby čo najviac znížil nepohodlie cestujúcich spojený s nepredvídanými narušeniami cestovných plánov a pomôže uspokojivo vyriešiť takéto situácie. V tomto prípade však nie je povinný cestujúceho odškodniť alebo mu škodu nahradiť, ak ju sám nespôsobil.