Skip to main content

Lacné letenky s Etihad Airways

429
5* letecká spoločnosť
Vysoký komfort
Špičkový servis

Akciové letenky

Zaujímavosti o leteckej spoločnosti Etihad Airways

Letecká spoločnosť Etihad Airways bola založená v roku 2003 a svoj prvý let uskutočnila v novembri toho istého roku. Je hlavným leteckým dopravcom emirátu Abu Dhabi. Pred začiatkom pandémie operovala do 70 rôznych destinácií po celom svete s viac ako 1000 letmi týždenne. Základňou aerolínií Etihad je Abu Dhabi International Airport.

Etihad Airways prevádzkujú viacero liniek do Emirátov aj z neďalekej Viedne. Z Emirátov si následne môžete pohodlne zaletieť aj do vzdialenej exotiky a to väčšinou ekologickejším a modernejším Boeingom 787-9 Dreamliner, ktorý má kapacitu takmer 300 miest. Let priamym spojom z Viedne do Abu Dhabi trvá približne 5 a pol hodiny a je to najrýchlejšie spojenie medzi Rakúskom a spomínaným emirátom.

Aerolínie Etihad Airways patria medzi top letecké spoločnosti na svete a dokazujú to aj svojím pravidelným umiestňovaním sa na prvých priečkach v prestížnych hodnoteniach, vrátane World Airline Awards spoločnosti SKYTRAX. Pochváliť sa môžu tiež jednou z najluxusnejších biznis tried na palube lietadiel na svete.

FAQ - často kladené otázky

✔️ Aké služby ponúka biznis trieda leteckej spoločnosti Etihad Airways?

Pocit výnimočnosti vás pri biznis letoch s Etihad Airways čaká už pred nástupom na palubu lietadla. Pre cestujúcich je na letiskách k dispozícii letiskový salónik, prednostná prepážka na odbavenie batožiny, do lietadla sa vstupuje cez špeciálny vchod a skôr ako ostatní cestujúci. V cene biznis leteniek sú 2 kusy príručnej batožiny a veľká 40 kg podpalubná batožina. Lety sú operované Boeingom 787-9 alebo Airbusom A380. Elegantné sedenie na palube Etihad (každé sedadlo je masážne) sa dá ľahko zmeniť na plnohodnotnú posteľ. Samozrejmosťou je značkový kozmetický balíček, špičkové jedlo na porcelánových tanieroch od vybraných šéfkuchárov, neobmedzené pitie a snacky počas celého letu či multimediálny zábavný systém s veľkou dotykovou obrazovkou.

✔️ Potrebujete zmeniť meno či priezvisko cestujúceho?

Keď vypĺňate meno a priezvisko cestujúceho počas rezervácie leteniek, ste povinný ich vyplniť v takom tvare, v akom sú uvedené v jeho cestovnom doklade, na ktorý bude cestovať. To platí aj ak má cestujúci viac mien alebo priezvisk. Ak sa pomýlite alebo medzičasom došlo k zmene v mene či priezvisku cestujúceho (napr. sobášom), niektoré letecké spoločnosti umožňujú úpravu za dodatočný poplatok. Zmeniť úplne meno alebo priezvisko cestujúceho, prípadne oboje, na letenkách väčšina leteckých spoločností neumožňuje. Tie, ktoré to povoľujú, vždy požadujú za uskutočnenie zmeny dodatočný poplatok. Ak si nie ste istý, či je takáto zmena mena či priezviska na letoch obsiahnutých vo Vašich letenkách možná, radi to bezplatne preveríme za Vás, stačí kontaktovať naše zákaznícke centrum. Ak sa po preverení rozhodnete uskutočniť zmenu, môžete tak za poplatok urobiť prostredníctvom nás.

✔️ Potrebujete zmeniť palubnú triedu letu?

Zmena triedy Vami vybraného letu na Vašich Multicity letenkách na vyššiu je možná takmer vždy. Takýto „upgrade“ do biznis triedy alebo prémiovej ekonomickej triedy závisí od počtu voľných miest v konkrétnej triede, jeho cena zase od podmienok leteckej spoločnosti. Realizáciu tejto požiadavky vie za poplatok zabezpečiť aj naše zákaznícke centrum.

✔️ Letecká spoločnosť Etihad zmenila čas/dátum alebo zrušila let

Ak letecká spoločnosť Etihad zmení čas odletu alebo dátum odletu niektorého z letov obsiahnutých v Multicity letenkách alebo niektorý let kompletne zruší, naše zákaznícke centrum Vás bude obratom informovať o ďalších alternatívach a konkrétnych možnostiach pokračovania Vašej cesty. Pelikán urobí všetko pre to, aby čo najviac znížil nepohodlie cestujúcich spojený s nepredvídanými narušeniami cestovných plánov a pomôže uspokojivo vyriešiť takéto situácie. V tomto prípade však nie je povinný cestujúceho odškodniť alebo mu škodu nahradiť, ak ju sám nespôsobil.

✔️ Zrušený/meškajúci let kvôli nepriaznivému počasiu

Ak je váš let presunutý, zrušený alebo mešká z dôvodu nevyhovujúceho počasia alebo inej náhlej udalosti a Vy už ste na letisku, prípadne ste neboli vpustený na palubu lietadla, je potrebné kontaktovať priamo tú leteckú spoločnosť, ktorá konkrétny let operuje. Má totiž aktuálne informácie o prípadnom najbližšom možnom čase resp. termíne odletu a vie Vás naň najpromptnejšie presunúť. Ak ponúknutá alternatíva od leteckej spoločnosti Vám narúša ďalšie lety na Multicity letenkách, kontaktujte zákaznícke centrum čo najskôr. Pelikán urobí všetko pre to, aby čo najviac znížil nepohodlie cestujúcich spojený s nepredvídanými narušeniami cestovných plánov a pomôže uspokojivo vyriešiť takéto situácie. V tomto prípade však nie je povinný cestujúceho odškodniť alebo mu škodu nahradiť, ak ju sám nespôsobil.