Skip to main content

Multicity letenky a dovolenky

Najskôr od
Najneskôr do
Počet osôb
Najlepšia ponuka multicity dovoleniek od Pelikána
Partnerské benefity
Online z pohodlia domova
Klientský servis

FAQ - často kladené otázky

Je možné upraviť vami vypracovanú ponuku?

Áno, každú ponuku je možné upraviť. Pridať destináciu alebo ubrať, priletieť na jedno letisko a odletieť z iného, viac dní alebo menej, zmeniť leteckú spoločnosť... Prípadne máte úplne inú požiadavku? Stačí nám napísať do formulára vašu predstavu a naši travel dizajnéri vám pripravia ponuku, ktorá bude podľa vašich predstáv.

Budem mať dosť času na prestup? Budem môcť v rámci času prestupu ísť si pozrieť mesto alebo niečo nakúpiť?

Naši travel dizajnéri vám lety kombinujú tak, aby bol prestup pohodlný a dostatočný. Ak máte záujem o prehliadku mesta alebo o nákupy v mieste prestupu, informujte nás o tom. My vám túto možnosť preveríme a v prípade záujmu tomu prispôsobíme vaše lety.

Viete mi zabezpečiť transfer na a z hotela?

Áno, v prípade záujmu vám vieme v jednotlivých destináciách zabezpečiť prepravu z letiska a na letisko, alebo odporučiť najvýhodnejšiu alternatívu.Tak isto vám vieme nájsť najlepšie ponuky hotelov podľa vašich predstáv.

Potrebujete zmeniť čas alebo dátum odletu?

Podmienky upravujúce aj možnosť zmeny konkrétnych leteniek vrámci Multicity leteniek si možno pozrieť ešte pred kúpou leteniek ako súčasť e-mailovej prílohy, ktorú zákazník dostane pri objednávke. Každá letecká spoločnosť má pre zmenu času resp. dátumu jednotlivých leteniek vrámci Multicity leteniek vlastné pravidlá. Možnosť zmeny ovplyvňuje nielen samotná existencia vyhovujúceho letu, ale aj jeho dostupnosť, teda to, či je dostatok voľných miest v konkrétnej rezervačnej triede. Ak zmena času/dátumu letu je podľa podmienok Multicity leteniek možná, letecká spoločnosť si účtuje rozdiel v cene jednotlivých dotknutých letov, a ten je potrebné doplatiť, ak chcete zmenu uskutočniť. Ak si nie ste istý, či máte v cene danej letenky takúto zmenu zahrnutú, radi to skontrolujeme za Vás - stačí kontaktovať naše zákaznícke centrum, ktoré Vašu požiadavku bezplatne preverí. Ak je možné Vami požadovanú zmenu uskutočniť, a to najmä vzhľadom na podmienky dotknutých leteckých spoločností, voľnosť ich kapacít, prípadne časový priestor pre jej realizáciu, a po jej preverení sa rozhodnete uskutočniť zmenu za uvedených podmienok, môžete tak za poplatok urobiť prostredníctvom nás na Vami vybraných letenkách vrámci Multicity leteniek.

Potrebujete zmeniť meno či priezvisko cestujúceho?

Keď vypĺňate meno a priezvisko cestujúceho počas rezervácie leteniek, ste povinný ich vyplniť v takom tvare, v akom sú uvedené v jeho cestovnom doklade, na ktorý bude cestovať. To platí aj ak má cestujúci viac mien alebo priezvisk. Ak sa pomýlite alebo medzičasom došlo k zmene v mene či priezvisku cestujúceho (napr. sobášom), niektoré letecké spoločnosti umožňujú úpravu za dodatočný poplatok. Zmeniť úplne meno alebo priezvisko cestujúceho, prípadne oboje, na letenkách väčšina leteckých spoločností neumožňuje. Tie, ktoré to povoľujú, vždy požadujú za uskutočnenie zmeny dodatočný poplatok. Ak si nie ste istý, či je takáto zmena mena či priezviska na letoch obsiahnutých vo Vašich letenkách možná, radi to bezplatne preveríme za Vás, stačí kontaktovať naše zákaznícke centrum. Ak sa po preverení rozhodnete uskutočniť zmenu, môžete tak za poplatok urobiť prostredníctvom nás.

Potrebujete zrušiť všetky letenky v rámci Multicity leteniek?

Zrušiť Multicity letenky možno kedykoľvek – pred aj po odlete. Málokedy sa Vám však vráti celá suma za jednotlivé letenky. Vrátenie peňazí z ceny jednotlivých leteniek sa riadi podmienkami konkrétnych leteckých spoločností. Je potrebné počítať aj s poplatkom za storno leteniek. Pri kúpe leteniek preto odporúčame hneď objednať aj poistenie storna leteniek, ktoré je možné v závislosti od Vašich dôvodov zrušenia leteniek uplatniť práve v prípade, že letenky vrámci Multicity leteniek budete potrebovať zrušiť. Ak si nie ste istý, či sa poistenie storna vzťahuje aj na Vašu rezerváciu, radi to urobíme za Vás - stačí kontaktovať naše zákaznícke centrum, ktoré Vašu požiadavku bezplatne preverí. Ak sa po preverení rozhodnete uskutočniť zrušenie leteniek, môžete tak za poplatok urobiť aj prostredníctvom nás.

Potrebujete zmeniť palubnú triedu letu?

Zmena triedy Vami vybraného letu na Vašich Multicity letenkách na vyššiu je možná takmer vždy. Takýto „upgrade“ do biznis triedy alebo prémiovej ekonomickej triedy závisí od počtu voľných miest v konkrétnej triede, jeho cena zase od podmienok leteckej spoločnosti. Realizáciu tejto požiadavky vie za poplatok zabezpečiť aj naše zákaznícke centrum.

Potrebujete vynechať let, ktorý je súčasťou letenky v rámci Multicity leteniek?

Možnosť vynechať let závisí od podmienok leteckých spoločností, ktoré operujú lety konkrétnej letenky vrámci Multicity leteniek, ktorej je tento let súčasťou. Túto informáciu vie dohľadať a obratom poskytnúť aj naše zákaznícke centrum. Ak chcete let vynechať, VŽDY to s nami vopred konzultujte, inak sa môže stať, že Vám niektorá letecká spoločnosť zruší ďalšie lety v itinerári sčasti alebo aj úplne bez nároku na vrátenie peňazí za letenku či náhradu škody.

Zrušený/meškajúci let kvôli nepriaznivému počasiu

Ak je váš let presunutý, zrušený alebo mešká z dôvodu nevyhovujúceho počasia alebo inej náhlej udalosti a Vy už ste na letisku, prípadne ste neboli vpustený na palubu lietadla, je potrebné kontaktovať priamo tú leteckú spoločnosť, ktorá konkrétny let operuje. Má totiž aktuálne informácie o prípadnom najbližšom možnom čase resp. termíne odletu a vie Vás naň najpromptnejšie presunúť. Ak ponúknutá alternatíva od leteckej spoločnosti Vám narúša ďalšie lety na Multicity letenkách, kontaktujte zákaznícke centrum čo najskôr. Pelikán urobí všetko pre to, aby čo najviac znížil nepohodlie cestujúcich spojený s nepredvídanými narušeniami cestovných plánov a pomôže uspokojivo vyriešiť takéto situácie. V tomto prípade však nie je povinný cestujúceho odškodniť alebo mu škodu nahradiť, ak ju sám nespôsobil.

Letecká spoločnosť zmenila čas/dátum alebo zrušila let

Ak letecká spoločnosť zmení čas odletu alebo dátum odletu niektorého z letov obsiahnutých v Multicity letenkách alebo niektorý let kompletne zruší, naše zákaznícke centrum Vás bude obratom informovať o ďalších alternatívach a konkrétnych možnostiach pokračovania Vašej cesty. Pelikán urobí všetko pre to, aby čo najviac znížil nepohodlie cestujúcich spojený s nepredvídanými narušeniami cestovných plánov a pomôže uspokojivo vyriešiť takéto situácie. V tomto prípade však nie je povinný cestujúceho odškodniť alebo mu škodu nahradiť, ak ju sám nespôsobil.

Multicity dovolenka s Pelikánom a poistením na istotu

Máte chuť cestovať? Ani sa vám nečudujeme! Vďaka Multicity letenkám toho na jednej dovolenke stihnete omnoho viac, ako doma za mesiac. V ponuke Pelikána nájdete široký výber Multicity leteniek pre všetky kategórie cestovateľov. Stačí si vybrať a my sa už o všetko postaráme.

Pelikán prináša unikátne doplnkové služby k vašej letenke. S jedinečnou službou Zmena z akéhokoľvek dôvodu môžete zmeniť akékoľvek prvky v rezervácii, ako dátumy letov, samotnú destináciu či mená cestujúcich. Poslúži vám na to kredit vo výške 80% vašej pôvodnej objednávky. Podmienkou je, že nám žiadosť o zmenu oznámite minimálne 72 hodín pred odletom prvého letu v rezervácii, a to bez udania akéhokoľvek dôvodu. Novinkou medzi našimi službami je tiež Poistenie meškania letu od Koaly, vďaka ktorému dostanete kompenzáciu vo výške 200 eur za každý let, ktorý mešká dve a viac hodín. Nemusíte o nič žiadať ani nič dokladovať. Koala vás bude v prípade takejto udalosti priamo kontaktovať.