AKO SLUŽBA FUNGUJE?
Pri zakúpení služby máte na zmenu údajov na letenke k dispozícii kredit vo výške až 80 % ceny z rezervácie. Zmeniť môžete meno, dátum, destináciu či leteckú spoločnosť.
AKÉ PODMIENKY TREBA DODRŽAŤ?
Zmeny je možné vykonať do 3 dní (72 hodín) pred prvým odletom a kredit 80 % je potrebné použiť hneď, nie je možné ho vrátiť
AKO SI SLUŽBU ZAKÚPIŤ?
V rámci nákupného procesu spoločne s letenkami - v časti „Vylepšite svoju letenku“ alebo v kroku „Zhrnutie a výber platby“ Služba sa nedá zakúpiť dodatočne.
KEDY NIE JE MOŽNÉ SLUŽBU UPLATNIŤ?
Ak požiadate o zmenu neskôr ako 3 dni pred prvým odletom a ak výška kreditu nepresiahne 3000 €.
Jupí! Rezervovali ste si letenku do vysnívanej destinácie a neviete sa už dočkať? Pri objednávaní leteniek nechceme ani len pomyslieť na to, že by sa náš výlet či dovolenka nakoniec neuskutočnili. Človek však mieni a život mení, čo občas prináša komplikácie aj pri cestovaní. No a keď sa už čosi nepríjemné prihodí, nemusí to vždy spadať do tabuliek odškodnenia v rámci poistenia. Niektoré veci je ťažké vysvetliť, a preto sme prišli s novinkou – službou „Zmena z akéhokoľvek dôvodu.“
Presne tak! S našou exkluzívnou službou môžete prekopať svoju letenku od základov bez udania dôvodu až do 3 dní pred prvým odletom.
Pri zakúpení služby Zmena z akéhokoľvek dôvodu máte na zmenu údajov na letenke k dispozícii kredit vo výške až 80 % ceny z rezervácie. Zmeniť môžete napríklad meno cestujúceho, deň odletu, ale aj destináciu či dokonca leteckú spoločnosť, ak máte v rámci obdržaného kreditu a všeobecných podmienok na túto zmenu nárok.
Po spracovaní vašej požiadavky na zmenu vám ponúkneme dostupné možnosti na zmenu letenky. Keď si zvolíte a odsúhlasíte zmenu, my vám obratom zašleme nové údaje o rezervácii. Ak poplatok za danú zmenu nepresiahne výšku 80 % ceny z pôvodnej rezervácie, nemusíš nič doplácať.
Novú službu od Pelikána je možné si zakúpiť v rámci nákupného procesu spoločne s letenkami. Možnosť pridať k objednávke službu Zmena z akéhokoľvek dôvodu nájdete v časti „Vylepšite svoju letenku“ alebo v kroku „Zhrnutie a výber platby“ To tiež znamená, že si túto službu nemôžeš zakúpiť dodatočne.
Cena za službu je individuálna pri každej objednávke a odvíja sa podľa ceny rezervácie.
Na uplatnenie zmeny máš 2 možnosti: