Skip to main content

Zmena z akéhokoľvek dôvodu

Kam
Najskôr od
Najneskôr do
Počet osôb

FAQ - často kladené otázky

Čo znamená Zmena letenky z akéhokoľvek dôvodu?

Jupí! Rezervovali ste si letenku do vysnívanej destinácie a neviete sa už dočkať? Pri objednávaní leteniek nechceme ani len pomyslieť na to, že by sa náš výlet či dovolenka nakoniec neuskutočnili. Človek však mieni a život mení, čo občas prináša komplikácie aj pri cestovaní. No a keď sa už čosi nepríjemné prihodí, nemusí to vždy spadať do tabuliek odškodnenia v rámci poistenia. Niektoré veci je ťažké vysvetliť, a preto sme prišli s novinkou – službou „Zmena z akéhokoľvek dôvodu.“
Presne tak! S našou exkluzívnou službou môžete prekopať svoju letenku od základov bez udania dôvodu až do 3 dní pred prvým odletom.

Ako služba funguje?

Pri zakúpení služby Zmena z akéhokoľvek dôvodu máte na zmenu údajov na letenke k dispozícii kredit vo výške až 80 % ceny z rezervácie. Zmeniť môžete napríklad meno cestujúceho, deň odletu, ale aj destináciu či dokonca leteckú spoločnosť, ak máte v rámci obdržaného kreditu a všeobecných podmienok na túto zmenu nárok.

Po spracovaní vašej požiadavky na zmenu vám ponúkneme dostupné možnosti na zmenu letenky. Keď si zvolíte a odsúhlasíte zmenu, my vám obratom zašleme nové údaje o rezervácii. Ak poplatok za danú zmenu nepresiahne výšku 80 % ceny z pôvodnej rezervácie, nemusíš nič doplácať.

Aké podmienky pre využitie služby treba dodržať?

  • Zmeniť je možné akékoľvek prvky z rezervácie do 3 dní (72 hodín) pred prvým odletom
  • Nemusíte uvádzať žiaden dôvod ani doklad
  • Ide o jednorazovú zmenu – nie je možné vykonať viacero zmien v rôznych formulároch/žiadostiach
  • Kredit 80 % z ceny rezervácie je potrebné použiť hneď a nie je možné ho vrátiť
  • Kredit je možné využiť na zmenu letenky cez Pelikán

Kedy nie je možné službu využiť?

  • Ak požiadate o zmenu neskôr ako 3 dni pred prvým odletom
  • Výška kreditu nesmie presiahnuť 3000 € za rezerváciu
  • Kredit nie je možné aplikovať na zmenu cestovnej triedy

Ako si službu zakúpim a koľko stojí?

Novú službu od Pelikána je možné si zakúpiť v rámci nákupného procesu spoločne s letenkami. Možnosť pridať k objednávke službu Zmena z akéhokoľvek dôvodu nájdete v časti „Vylepšite svoju letenku“ alebo v kroku „Zhrnutie a výber platby“ To tiež znamená, že si túto službu nemôžeš zakúpiť dodatočne.
Cena za službu je individuálna pri každej objednávke a odvíja sa podľa ceny rezervácie.

Ako si môžem zmenu uplatniť?

Na uplatnenie zmeny máš 2 možnosti:

  • Najrýchlejším spôsobom je využiť špecializovaný online formulár - ten nájdete v e-maile, ktorý ste obdržali spolu s vašou objednávkou letenky.
  • Ďalšou možnosťou je kontaktovať zákaznícky servis na adrese letenky@pelikan.sk. Po spracovaní vašej požiadavky vám ponúkneme rôzne návrhy na úpravu údajov. Keď si zvolíte a odsúhlasíte zmenu, my vám obratom zašleme nové údaje o rezervácii.