Skip to main content

Lacné letenky s EVA Air

659
Špičkový servis na palube
Priamy let do exotiky
2 kusy podpalubnej batožiny

Akciové letenky

Zaujímavosti o leteckej spoločnosti EVA Air

Taiwanská letecká spoločnosť EVA Air bola založená 8. marca 1989, pričom jej prvý let sa uskutočnil v roku 1991. Cestovatelia si ju s obľubou vyberajú najmä pri svojich cestách do Ázie, a to nielen pre jej dlhú tradíciu, ale hlavne špičkový servis. Pomer kvality a ceny je pri leteckej spoločnosti EVA Air jeden z najlepších zo všetkých aerolínií.

EVA Air sa tiež môže pochváliť prestížnym titulom "Tretia najobľúbenejšia letecká spoločnosť na svete" od spoločnosti SKYTRAX z roku 2016, čím sa zaraďuje do klubu 5* leteckých spoločností. Excelentný servis tak nájdete vo všetkých jej komfortných triedach. EVA Air takisto patrí medzi najbezpečnejšie aerolinky sveta.

Dôležitým partnerom a prvou diaľkovou destináciou EVA Air v Európe je už od 90. rokov letisko Viedeň. Počas pandémie koronavírusu uskutočnila EVA Air množstvo nákladných letov s humanitárnou pomocou práve do Rakúska.

FAQ - často kladené otázky

✔️ Kam sa najčastejšie lieta s leteckou spoločnosťou EVA Air?

Taiwanské aerolínie EVA Air najčastejšie operujú svoje lety z letiska Viedeň do obľúbených ázijských destinácií. Bez prestupu si tak môžete zaletieť napríklad do thajského Bangkoku. Ten je spolu z Tchaj-pejom prestupným miestom, ak sa chystáte s EVA Air na dovolenku na Bali, Phuket, Koh Samui, Cebu či do Manily, Jakarty, Kambodže, Hanoja, Honkongu, Hočiminovho mesta, alebo dokonca do vzdialeného austrálskeho Brisbane.

✔️ Potrebujete zmeniť meno či priezvisko cestujúceho?

Keď vypĺňate meno a priezvisko cestujúceho počas rezervácie leteniek, ste povinný ich vyplniť v takom tvare, v akom sú uvedené v jeho cestovnom doklade, na ktorý bude cestovať. To platí aj ak má cestujúci viac mien alebo priezvisk. Ak sa pomýlite alebo medzičasom došlo k zmene v mene či priezvisku cestujúceho (napr. sobášom), niektoré letecké spoločnosti umožňujú úpravu za dodatočný poplatok. Zmeniť úplne meno alebo priezvisko cestujúceho, prípadne oboje, na letenkách väčšina leteckých spoločností neumožňuje. Tie, ktoré to povoľujú, vždy požadujú za uskutočnenie zmeny dodatočný poplatok. Ak si nie ste istý, či je takáto zmena mena či priezviska na letoch obsiahnutých vo Vašich letenkách možná, radi to bezplatne preveríme za Vás, stačí kontaktovať naše zákaznícke centrum. Ak sa po preverení rozhodnete uskutočniť zmenu, môžete tak za poplatok urobiť prostredníctvom nás.

✔️ Potrebujete zmeniť palubnú triedu letu?

Zmena triedy Vami vybraného letu na Vašich Multicity letenkách na vyššiu je možná takmer vždy. Takýto „upgrade“ do biznis triedy alebo prémiovej ekonomickej triedy závisí od počtu voľných miest v konkrétnej triede, jeho cena zase od podmienok leteckej spoločnosti. Realizáciu tejto požiadavky vie za poplatok zabezpečiť aj naše zákaznícke centrum.

✔️ Letecká spoločnosť EVA Air zmenila čas/dátum alebo zrušila let

Ak letecká spoločnosť EVA Air zmení čas odletu alebo dátum odletu niektorého z letov obsiahnutých v Multicity letenkách alebo niektorý let kompletne zruší, naše zákaznícke centrum Vás bude obratom informovať o ďalších alternatívach a konkrétnych možnostiach pokračovania Vašej cesty. Pelikán urobí všetko pre to, aby čo najviac znížil nepohodlie cestujúcich spojený s nepredvídanými narušeniami cestovných plánov a pomôže uspokojivo vyriešiť takéto situácie. V tomto prípade však nie je povinný cestujúceho odškodniť alebo mu škodu nahradiť, ak ju sám nespôsobil.

✔️ Zrušený/meškajúci let kvôli nepriaznivému počasiu

Ak je váš let presunutý, zrušený alebo mešká z dôvodu nevyhovujúceho počasia alebo inej náhlej udalosti a Vy už ste na letisku, prípadne ste neboli vpustený na palubu lietadla, je potrebné kontaktovať priamo tú leteckú spoločnosť, ktorá konkrétny let operuje. Má totiž aktuálne informácie o prípadnom najbližšom možnom čase resp. termíne odletu a vie Vás naň najpromptnejšie presunúť. Ak ponúknutá alternatíva od leteckej spoločnosti Vám narúša ďalšie lety na Multicity letenkách, kontaktujte zákaznícke centrum čo najskôr. Pelikán urobí všetko pre to, aby čo najviac znížil nepohodlie cestujúcich spojený s nepredvídanými narušeniami cestovných plánov a pomôže uspokojivo vyriešiť takéto situácie. V tomto prípade však nie je povinný cestujúceho odškodniť alebo mu škodu nahradiť, ak ju sám nespôsobil.