Skip to main content

Lacné letenky s Ryanair

100
Dostupnosť
Cena
Servis

Akciové letenky

Letecká spoločnosť bola založená v roku 1985. Prvé lety Ryanairu boli operované malým pätnásť sedadlovým lietadlom a prvou linkou spoločnosti sa stalo spojenie Eaterford- Gatwick. V roku 1986 začal Ryanair lietať jednu z kľúčových liniek z Dublinu do Londýna. Počet cestujúcich sa rapídne zvyšoval, no spoločnosť stále nebola schopná vykázať zisk. V roku 1991 sa manažment uchýlil k drastickej zmene a upravili štruktúru spoločnosti na model úspešných low-cost dopravcov vo svete. Ryanair začal ponúkať tie najvýhodnejšie lety a vo svojej flotile začal prevádzkovať len jeden typ lietadla. Dnes flotilu spoločnosti tvorí 303 lietadiel a ročne prepravia viac ako 81 miliónov cestujúcich, vďaka čomu sú európska jednotka.

FAQ - často kladené otázky

Potrebujete zmeniť meno či priezvisko cestujúceho?

Keď vypĺňate meno a priezvisko cestujúceho počas rezervácie leteniek, ste povinný ich vyplniť v takom tvare, v akom sú uvedené v jeho cestovnom doklade, na ktorý bude cestovať. To platí aj ak má cestujúci viac mien alebo priezvisk. Ak sa pomýlite alebo medzičasom došlo k zmene v mene či priezvisku cestujúceho (napr. sobášom), niektoré letecké spoločnosti umožňujú úpravu za dodatočný poplatok. Zmeniť úplne meno alebo priezvisko cestujúceho, prípadne oboje, na letenkách väčšina leteckých spoločností neumožňuje. Tie, ktoré to povoľujú, vždy požadujú za uskutočnenie zmeny dodatočný poplatok. Ak si nie ste istý, či je takáto zmena mena či priezviska na letoch obsiahnutých vo Vašich letenkách možná, radi to bezplatne preveríme za Vás, stačí kontaktovať naše zákaznícke centrum. Ak sa po preverení rozhodnete uskutočniť zmenu, môžete tak za poplatok urobiť prostredníctvom nás.

Potrebujete zmeniť palubnú triedu letu?

Zmena triedy Vami vybraného letu na Vašich Multicity letenkách na vyššiu je možná takmer vždy. Takýto „upgrade“ do biznis triedy alebo prémiovej ekonomickej triedy závisí od počtu voľných miest v konkrétnej triede, jeho cena zase od podmienok leteckej spoločnosti. Realizáciu tejto požiadavky vie za poplatok zabezpečiť aj naše zákaznícke centrum.

Letecká spoločnosť zmenila čas/dátum alebo zrušila let

Ak letecká spoločnosť zmení čas odletu alebo dátum odletu niektorého z letov obsiahnutých v Multicity letenkách alebo niektorý let kompletne zruší, naše zákaznícke centrum Vás bude obratom informovať o ďalších alternatívach a konkrétnych možnostiach pokračovania Vašej cesty. Pelikán urobí všetko pre to, aby čo najviac znížil nepohodlie cestujúcich spojený s nepredvídanými narušeniami cestovných plánov a pomôže uspokojivo vyriešiť takéto situácie. V tomto prípade však nie je povinný cestujúceho odškodniť alebo mu škodu nahradiť, ak ju sám nespôsobil.

Zrušený/meškajúci let kvôli nepriaznivému počasiu

Ak je váš let presunutý, zrušený alebo mešká z dôvodu nevyhovujúceho počasia alebo inej náhlej udalosti a Vy už ste na letisku, prípadne ste neboli vpustený na palubu lietadla, je potrebné kontaktovať priamo tú leteckú spoločnosť, ktorá konkrétny let operuje. Má totiž aktuálne informácie o prípadnom najbližšom možnom čase resp. termíne odletu a vie Vás naň najpromptnejšie presunúť. Ak ponúknutá alternatíva od leteckej spoločnosti Vám narúša ďalšie lety na Multicity letenkách, kontaktujte zákaznícke centrum čo najskôr. Pelikán urobí všetko pre to, aby čo najviac znížil nepohodlie cestujúcich spojený s nepredvídanými narušeniami cestovných plánov a pomôže uspokojivo vyriešiť takéto situácie. V tomto prípade však nie je povinný cestujúceho odškodniť alebo mu škodu nahradiť, ak ju sám nespôsobil.