Skip to main content

Lacné letenky s Lauda

Dostupnosť
Kvalita
Servis

Akciové letenky

Vďaka Laudamotion, novej rakúskej nízkonákladovej leteckej spoločnosti, ktorá sídli na viedenskom letisku Schwechat, môžete lietať pohodlne priamo z Viedne do viac ako 30 destinácií. Medzi najzaujímavejšie destinácie patria napríklad Faro, Marrakéš, Ammán, Sevilla, Santorini či Cyprus.

Spoločnosť Laudamotion založil v roku 2016 bývalý pretekár Formule 1, Niki Lauda. Spoločnosť sa zo začiatku zameriavala na poskytovanie charterových letov pre business klientov. Rok 2018 bol pre spoločnosť Laudamotion prelomový. Spoločnosť odkúpila aerolinku Niki, spoločnosť Ryanair získala v Laudamotion väčšinový podiel a Laudamotion sa začala orientovať na nízkonákladovú prepravu.

Flotila lietadiel spoločnosti Laudamotion zahŕňa celkovo 19 lietadiel typu Airbus A320 a A321.

Počet prepravených pasažierov každým mesiacom rastie. V auguste 2018 prepravila spoločnosť Laudamotion na svojich linkách viac ako 500 000 cestujucich. V roku 2019 plánuje spoločnosť prepraviť celkovo 5 miliónov pasažierov.

Počas leta sa Laudamotion orientuje na obľúbené destinácie pri Stredozemnom mori ako už vyššie spomenuté Santorini alebo Kréta. Počas zimnej sezóny sa orientuje na stále teplé a slnečné destinácie, ale aj na obľúbené európske veľkomestá ako Rím, Paríž, Barcelona a Miláno, ktoré ponúka za veľmi výhodné ceny.

V prípade akýchkoľvek otázok neváhajte kontaktovať náš zákaznícky servis e-mailom, telefonicky, cez Facebook messenger prípadne WhatsApp.

FAQ - často kladené otázky

✔️ Potrebujete zmeniť meno či priezvisko cestujúceho?

Keď vypĺňate meno a priezvisko cestujúceho počas rezervácie leteniek, ste povinný ich vyplniť v takom tvare, v akom sú uvedené v jeho cestovnom doklade, na ktorý bude cestovať. To platí aj ak má cestujúci viac mien alebo priezvisk. Ak sa pomýlite alebo medzičasom došlo k zmene v mene či priezvisku cestujúceho (napr. sobášom), niektoré letecké spoločnosti umožňujú úpravu za dodatočný poplatok. Zmeniť úplne meno alebo priezvisko cestujúceho, prípadne oboje, na letenkách väčšina leteckých spoločností neumožňuje. Tie, ktoré to povoľujú, vždy požadujú za uskutočnenie zmeny dodatočný poplatok. Ak si nie ste istý, či je takáto zmena mena či priezviska na letoch obsiahnutých vo Vašich letenkách možná, radi to bezplatne preveríme za Vás, stačí kontaktovať naše zákaznícke centrum. Ak sa po preverení rozhodnete uskutočniť zmenu, môžete tak za poplatok urobiť prostredníctvom nás.

✔️ Potrebujete zmeniť palubnú triedu letu?

Zmena triedy Vami vybraného letu na Vašich Multicity letenkách na vyššiu je možná takmer vždy. Takýto „upgrade“ do biznis triedy alebo prémiovej ekonomickej triedy závisí od počtu voľných miest v konkrétnej triede, jeho cena zase od podmienok leteckej spoločnosti. Realizáciu tejto požiadavky vie za poplatok zabezpečiť aj naše zákaznícke centrum.

✔️ Letecká spoločnosť zmenila čas/dátum alebo zrušila let

Ak letecká spoločnosť zmení čas odletu alebo dátum odletu niektorého z letov obsiahnutých v Multicity letenkách alebo niektorý let kompletne zruší, naše zákaznícke centrum Vás bude obratom informovať o ďalších alternatívach a konkrétnych možnostiach pokračovania Vašej cesty. Pelikán urobí všetko pre to, aby čo najviac znížil nepohodlie cestujúcich spojený s nepredvídanými narušeniami cestovných plánov a pomôže uspokojivo vyriešiť takéto situácie. V tomto prípade však nie je povinný cestujúceho odškodniť alebo mu škodu nahradiť, ak ju sám nespôsobil.

✔️ Zrušený/meškajúci let kvôli nepriaznivému počasiu

Ak je váš let presunutý, zrušený alebo mešká z dôvodu nevyhovujúceho počasia alebo inej náhlej udalosti a Vy už ste na letisku, prípadne ste neboli vpustený na palubu lietadla, je potrebné kontaktovať priamo tú leteckú spoločnosť, ktorá konkrétny let operuje. Má totiž aktuálne informácie o prípadnom najbližšom možnom čase resp. termíne odletu a vie Vás naň najpromptnejšie presunúť. Ak ponúknutá alternatíva od leteckej spoločnosti Vám narúša ďalšie lety na Multicity letenkách, kontaktujte zákaznícke centrum čo najskôr. Pelikán urobí všetko pre to, aby čo najviac znížil nepohodlie cestujúcich spojený s nepredvídanými narušeniami cestovných plánov a pomôže uspokojivo vyriešiť takéto situácie. V tomto prípade však nie je povinný cestujúceho odškodniť alebo mu škodu nahradiť, ak ju sám nespôsobil.