Skip to main content

Premium cestovanie s Pelikánom

Kam
Najskôr od
Najneskôr do
Počet osôb
Akciové business class letenky
Viac biznis leteniek
Najobľúbenejšie novinky a TOP pobyty
Inšpirujte sa našimi tipmi na dovolenku
Široká ponuka
Akciové ceny
Experti na letenky
Partnerské aerolínie
Online z pohodlia domova
Klientský servis

FAQ - často kladené otázky

Ako vyzerá cestovanie s letenkami v biznis triede?

Ak ste si zakúpili letenky do biznis triedy, môžete sa tešiť na komfortnejšie sedenie s väčším priestorom na nohy i okolo seba či polohovateľné sedadlá, ktoré sa u niektorých spoločností dajú zmeniť na posteľ. Cestujúcim sú na porceláne servírované teplé jedlá podľa vlastného výberu pozostávajúce z viacerých chodov. Samozrejmosťou sú občerstvenie a nápoje počas celého letu, multimediálny zábavný systém s množstvom obsahu či značkový kozmetický balíček. Biznis letenky väčšinou automaticky zahŕňajú aj vstup do salónika na letisku, viacero kusov podpalubnej batožiny a prednostný check-in či nástup do lietadla.

Vie mi Pelikán ku business class letenke zabezpečiť aj odvoz na letisko?

Áno, v prípade záujmu o transport na letisko, prosíme, taktiež kontaktujte náš zákaznícky servis a naši letenkoví špecialisti vám radi overia možnosti dopravy na letisko - či už privátnym transferom alebo autobusom. Prípadne môžete navštíviť vašu ONLINE Správu objednávky a možnosti si preveriť priamo v nej, stačí kliknúť TU.

Môžu deti cestovať v inej triede, ako ich rodičia, ktorí majú zakúpené letenky v biznis triede?

Áno. Zatiaľ čo vy poletíte v biznis triede, vaše deti môžu pokojne sedieť samé v ekonomickej triede. Ak plánujete využiť službu Chauffeur Drive (doprava na letisko), jeden cestujúci má nárok si zobrať jednu sprievodnú osobu, v tomto prípade dieťa, hoci cestuje v ekonomickej triede. Ako rodina môžete tiež spoločne využiť prednostný check-in. Pri nástupe do lietadla je dobré najprv usadiť deti v ekonomickej triede a následne sa presunúť do biznis triedy. Navštevovať deti v ekonomickej triede môžete bez obmedzení. Opačne je to možné po dohode s posádkou. Na komunikáciu s deťmi môžete tiež využiť palubný telefón. Podrobnejšie podmienky cestovania s deťmi v odlišnej triede v konkrétnej leteckej spoločnosti vám prezistí náš Zákaznícky servis.

Zaručuje mi business class letenka, že budem mať sedadlo, ktoré sa dá polohovať do roviny, teda full flat?

Letecké spoločnosti majú rôzne vybavenie biznis tried. Niektoré ponúkajú sedadlá polohovateľné do roviny, niektoré do poloľahu. Aj v rámci jednej aerolinky sa jednotlivé typy lietadiel môžu v biznis triede líšiť - niektoré z nich môžu ponúkať full flat sedadlá, iné nie. Náš zákaznícky servis vám preto na vyžiadanie kedykoľvek a obratom overí vybavenie business a first class servisov našich partnerov v oblakoch.

Mám v cene biznis a first class letenky aj vstup do letiskového salónika?

Možnosť vstupu do letiskového salónika, teda do takzvaného lounge, závisí od podmienok tej ktorej leteckej spoločnosti. Väčšina aeroliniek tieto vstupy ponúka už v cene business a first class leteniek. Náš zákaznícky servis vám túto možnosť opäť ochotne preverí priamo s vašim dopravcom.

Čo v prípade, ak sa mi zmenia plány a nemôžem letieť v termíne, na ktorý mám letenku? Môžem ju zmeniť?

Podmienky zmeny letenky určuje tá ktorá letecká spoločnosť už pri jej predaji. V prípade, ak máte záujem o overenie zmeny vašej letenky, kontaktujte, prosím, náš zákaznícky servis. Naši letenkoví špecialisti vám vždy radi a ochotne pomôžu. K letenkám odporúčame dokúpiť aj takzvané poistenie STORNO, ktoré garantuje, že ak klient nemôže letieť kvôli poistnej udalosti, poisťovňa mu preplatí až 90 percent nákladov.

Prečo letieť v Business Class

Rozdiel medzi ekonomickou a biznis triedou je skutočne výrazný. Týka sa ponúkaného cateringu, multimediálnej zábavy, sedadiel a komfortnej „predodletovej“ lounge zóny. Na Pelikáne sledujeme nonstop najlepšie ponuky na biznis triedu a upozorňujeme na ne. Naši letenkoví špecialisti hľadajú kombinácie, vďaka ktorým si môžete vyskúšať biznis triedu lacnejšie, než býva zvykom. Biznis triedu odporúčame všetkým, ktorí by radi leteli do svojej obľúbenej destinácie štýlovo a mali už zo samotného letu nezabudnuteľný zážitok.

Pelikán prináša unikátne doplnkové služby k vašej letenke. S jedinečnou službou Zmena z akéhokoľvek dôvodu môžete zmeniť akékoľvek prvky v rezervácii, ako dátumy letov, samotnú destináciu či mená cestujúcich. Poslúži vám na to kredit vo výške 80% vašej pôvodnej objednávky. Podmienkou je, že nám žiadosť o zmenu oznámite minimálne 72 hodín pred odletom prvého letu v rezervácii, a to bez udania akéhokoľvek dôvodu. Novinkou medzi našimi službami je tiež Poistenie meškania letu od Koaly, vďaka ktorému dostanete kompenzáciu vo výške 200 eur za každý let, ktorý mešká dve a viac hodín. Nemusíte o nič žiadať ani nič dokladovať. Koala vás bude v prípade takejto udalosti priamo kontaktovať.