Skip to main content

TOP dovolenka s Pelikánom v exotike

Bezpečné a luxusné pobyty #stacivyrazit

Milióny exotických dovoleniek od Pelikána za AKCIOVÉ CENY

Bezpečné Maldivy

Seychely

Dominikánska rep.

Lacná dovolenka v exotike 2021

Hľadáte lacnú first moment exotiku? Zažite najlepšiu dovolenku v exotike s Pelikánom za akciové ceny. Vyberajte z milióna ponúk výhodných aj luxusných hotelov v bezpečných destináciách Maldivy, Zanzibar, Dominikánska republika, Kuba, Španielsko, Dubaj a iné. Ak ste nenašli vašu vysnívanú dovolenku v exotike, napíšte nám na pobyty@pelikan.sk

Najčastejšie otázky pred cestou do exotiky

Sú zobrazené ceny dovoleniek konečné?

Ceny všetkých dovolenkových ponúk na stránke pelikan.sk sú konečné vrátane povinných poplatkov. Ceny neobsahujú len voliteľné služby (napr. cestovné poistenie) alebo poplatky, ak sa platia iba na mieste (napr. miestne poplatky na recepcii hotela) alebo poplatky za vstupné víza, ktoré sa platia na letisku po prílete alebo sa vybavujú individuálne elektronicky a podobne.

Čo ak mám počas dovolenky záujem o iný typ stravy, iný počet osôb, iný termín alebo mám záujem cestovať s inou leteckou spoločnosťou ako je na stránke?

V prípade záujmu o iný typ stravovania, iný počet osôb, iný termín dovolenky alebo cestovanie s inou leteckou spoločnosťou, nás stačí kontaktovať telefonicky alebo e-mailom a radi Vám preveríme dostupnosť a pripravíme ponuku presne podľa Vašich požiadaviek a preferencií.

  • E-mail: pobyty@pelikan.sk
  • Telefón: 02 / 321 66 321

Mám pred cestou na dovolenku pozitívny test na COVID-19. Čo mi Pelikán preplatí pri zrušení zájazdu?

Ak ste si u nás zakúpili letenku či zájazd spolu s poistením STORNO alebo ISTOTA po 1. januári 2021 a vyjde vám pred cestou pozitívny RT-PCR test na COVID-19, Pelikán vám preplatí stornopoplatky až do výšky 90 percent. Stornopoplatky preplatíme aj ostatným cestujúcim z danej objednávky. Je však podmienkou, aby mali všetci zakúpené poistenie STORNO či ISTOTA.

Čo znamená označenie izby “Cenovo zvýhodnená / Economy“?

Tento typ izieb býva označovaný mnohými pojmami, napríklad aj “Low cost / Promotion / Bestpreis / Sparzimmer / Spartipp“ a pod. Ide o izby, ktoré sú cenovo zvýhodnené a môžu (ale aj nemusia) mať nejaký hendikep (menšia rozloha, horšia poloha, výhľad do prevádzkovej časti hotela, menšie okno, bez balkóna, pri výťahu, bez rekonštrukcie a pod). Keďže rozdiel v cene dovolenky medzi takýmto a štandardným typom izby býva často len pár eur, odporúčame zvoliť radšej štandardný typ izby. Radi Vám pomôžeme s identifikáciou a výberom vhodného typu ubytovania počas vašej dovolenky.

Aký je postup po úhrade dovolenky?

Po doručení notifikácie z banky do CK Pelikán o úspešnej úhrade celkovej ceny dovolenky z platobného systému preveríme obratom, ale najneskôr do jedného pracovného dňa dostupnosť všetkých produktov a služieb v objednávke a ich aktuálnu cenu.

V prípade, ak budú všetky produkty a služby v objednávke v rovnakej cenovej hladine dostupné, potvrdíme Vám e-mailom ich úspešné rezervovanie a vystavenie.

V prípade, ak bude minimálne jeden z produktov a služieb v objednávke v rovnakej cenovej hladine nedostupný, resp. dostupný iba s vyššou cenou, budeme Vás o tejto skutočnosti informovať telefonicky alebo e-mailom hneď, ako to bude možné. Zároveň Vám ponúkneme najvýhodnejšiu alternatívu, ktorá bude v danom čase k dispozícii. Ak by Vám žiadna z ponúknutých možností alebo alternatív pobytu nevyhovovala, uhradenú sumu Vám obratom refundujeme na Váš účet alebo priamo na Vašu platobnú kartu (podľa spôsobu Vašej úhrady).

Má dieťa nárok na batožinu?

Dieťa do dvoch rokov (infant) bez zvlášť zakúpeného sedadla nemá nárok na príručnú batožinu. Rodičia môžu pre toto dieťa štandardne zobrať kočík alebo sedačku v rámci ceny letenky, ktoré musia na letisku odovzdať pri check-in ako podpalubnú batožinu.
Dieťa nad dva roky (alebo mladšie dieťa so zakúpeným sedadlom) má nárok na príručnú batožinu tak ako dospelý.
Podmienky pre podpalubnú batožinu sa odvíjajú od samotnej letenky a leteckej spoločnosti.

Je možné za dovolenku uhradiť len zálohu a zvyšok doplatiť neskôr?

V prípade záujmu o zálohovú úhradu dovolenky nás prosím kontaktujte emailom na pobyty@pelikan.sk alebo telefonicky na čísle 02 / 321 66 321, prípadne uveďte túto požiadavku v poznámke rezervácie.

Radi Vám preveríme či organizátor vybranej dovolenky umožňuje zálohovú úhradu a budeme Vás informovať o podmienkach a splatnosti zvyšnej časti. Touroperátori väčšinou umožňujú zálohovú úhradu pre dovolenky s nástupom o viac ako 30-60 dní, ale zároveň to závisí aj od iných faktorov ako je je napríklad typ leteniek a pod. Výška zálohovej úhrady sa môže pohybovať pri niektorých CK už od 10%, ale zvyčajne je výška zálohy 25-50% z ceny pobytu a s doplatkom zvyšnej časti do cca 35 dní pred odchodom na dovolenku.