Skip to main content
Po úhrade objednávky

Prečo je potrebné poslať kompletné údaje cestovných dokladov?

V prípade dopravy s nízkonákladovým dopravcom, potrebujeme kompletné údaje z cestovných dokladov pre vykonanie tzv. „online check-in“. Ten vykonávame pre našich klientov v čase určenom a povolenom konkrétnym nízkonákladovým dopravcom. Klient sa dozvie presné informácie v e-maili „Žiadosť o vyplnenie údajov“. Online check-in je pri nízkonákladových dopravcoch nevyhnutný, a pokiaľ nebude vykonaný, tak si dopravca vyhradzuje právo na účtovanie ním stanovenej pokuty.

Pokiaľ nám nebudú poskytnuté úplné údaje a online check-in nebude možné vykonať z našej strany z dôvodu ich nedodania, alebo neskorého dodania, spoločnosť Pelikán sa zbavuje zodpovednosti a pokutu od dopravcu nepreplatí.

Musím mať so sebou vytlačenú palubnú vstupenku/boarding pass?

V prípade dopravy s nízkonákladovým dopravcom sa po vykonaní online check-inu vygeneruje palubná vstupenka/boarding pass. Tento boarding pass je potrebné vytlačiť pre každého cestujúceho samostatne, a to na oba smery letu. Vytlačenie boarding passu je po online check-ine pri nízkonákladových dopravcoch nevyhnutné, a pokiaľ nebude boarding pass vytlačený, tak si dopravca vymedzuje právo na účtovanie ním stanovenej pokuty.

Pokiaľ bude klientom odoslaný boarding pass, no klient si ho napriek presným pokynom nevytlačí, spoločnosť Pelikán sa zbavuje zodpovednosti a pokutu od dopravcu nepreplatí.

Niektoré letecké spoločnosti povoľujú aj boarding pass QR kód, v aplikácii leteckej spoločnosti v mobilnom telefóne. V prípade záujmu o preverenie prosím kontaktujte Zákaznícky servis.

Kedy mi zašlete palubnú vstupenku/boarding pass?

V prípade nízkonákladových dopravcov, palubné vstupenky zasielame približne 7 dni pred odletom. Toto pravidlo platí len u nízkonákladových prepravcov ako Easyjet, Ryanair, Wizzair. V prípade, že sú vaše letenky s inou ako nízkonákladovou leteckou spoločnosťou, je potrebné pred odletom vykonať check-in, či už na letisku alebo online.

V prípade tradičných aeroliniek si cestujúci môžu vykonať check-in pred odletom, no majú nárok aj na check-in priamo na letisku. V takom prípade je tlač palubnej vstupenky nepotrebná.

Dostal som palubnú vstupenku/boarding pass, ale chýba mi ubytovací voucher. Kde ho nájdem?

Konkrétne pokyny a podklady k vycestovaniu posielame v e-maili s názvom „ Potvrdenie o zaplatení objednávky“. E-mail obsahuje pokyny a podklady podľa typu objednaného pobytu.

V prípade, že sa v tomto e-maili voucher nenachádza a nenachádzajú sa v ňom ani informácie o neskoršom doručení ubytovacieho voucheru, kontaktujte prosím náš Zákaznícky servis.

Kedy najneskôr je potrebné poslať údaje?

Presné pokyny dostane klient v e-maile „Potvrdenie o zaplatení objednávky“. V prípade, ak by vám takto nazvaný e-mail nebol doručený na vami zadanú e-mailovú adresu, kontaktujte prosím náš Zákaznícky servis. E-mail s pokynmi vám opätovne prepošleme.

Ak cestujete mimo územia Európy, je nutné do rezervačného systému vložiť podrobné údaje pasov a informácie o mieste pobytu v danej krajine. Informácie o cestovných dokladoch nám môžete zaslať najneskôr týždeň pred plánovaným odletom.

Čakáme na vydanie nových cestovných dokladov.

Informácie o cestovných dokladoch nám zašlite najneskôr týždeň pred plánovaným odletom.

Kedy mi budú doručené cestovné pokyny?

Cestovné pokyny sú odosielané podľa kombinácie produktov vo vašej objednávke. Presné informácie dostane klient s odoslaným e-mailom „Potvrdenie o zaplatení objednávky“.