Skip to main content
Po vytvorení objednávky

Nestíham uhradiť objednávku! Je možné predĺžiť splatnosť objednávky?

O možnosti predĺženia splatnosti objednávky sa prosím informujte na Zákazníckom servise prostredníctvom e-mailu alebo telefonicky. Ďalšou možnosťou informatívneho charakteru je overenie aktuálnej ceny pobytu priamo na stránke. V prípade, ak je cena daného termínu na stránke vyššia, predĺženie splatnosti objednávky nie je možné.

Môžem uhradiť pobyt z inej banky ako tej, ktorú máte uvedenú na faktúre?

Medzibankový prevod môže trvať aj jeden deň a preto je možné, že objednávka nebude uhradená v čase splatnosti. Objednávku považujeme za uhradenú momentom pripísania celkovej platby na jeden z našich účtov. Odporúčame preto platbu kartou, internet banking alebo priamy vklad na účet jednej z bánk uvedených na faktúre. V prípade priameho vkladu sa uistite, že vaša platba bude pripísaná v súlade so splatnosťou uvedenou na faktúre.

Ďalšou možnosťou pre rýchlu úhradu sú tzv.okamžité platby (instant payments), do ktorých sú na Slovensku aktuálne zapojené Tatra banka, VÚB, Slovenská sporitelňa a Raiffeisen banka.

Kde môžem skontrolovať moju objednávku?

Po úspešnom vytvorení objednávky sa vám zobrazí „Ďakovná stránka“ s rekapituláciou pobytu a zároveň sa na zadanú e-mailovú adresu odošle e-mail s názvom „Potvrdenie o prijatí objednávky“. O úspešnom zakúpení všetkých produktov v objednávke informujeme klientov prostredníctvom e-mailu „Potvrdenie o zaplatení objednávky“. V prípade, ak si prajete skontrolovať vašu objednávku, urobte tak prostredníctvom Správy objednávky alebo kontaktujte prosím, náš Zákaznícky servis.

Moja prvá platba kartou bola neúspešná. Pobyt chcem skúsiť opätovne uhradiť kartou.

Odporúčame vám kontaktovať vašu banku a overiť si denný limit pre online transakcie. Tento limit sa môže líšiť od limitu pre platbu v kamennom obchode alebo cez internet banking. Pokiaľ nemáte povolenú možnosť platby kartou cez internet, je potrebné si takúto možnosť aktivovať v banke. V prípade, že platba kartou bola opätovne neúspešná, kontaktujte prosím náš Zákaznícky servis.