Chcel som si objednať pobyt, ale nevidím ho už medzi ponukou. Ako mám postupovať?
S najväčšou pravdepodobnosťou sa vypredal jeden z produktov, ktorý daný pobyt obsahuje. V prípade, ak máte požiadavku na takýto pobyt, kontaktujte prosím, náš Zákaznícky servis. Ponuku pre vás vypracujeme, potrebujeme k tomu dostupné minimálne nasledovné údaje: termín, počet osôb, typ izieb (dvojlôžkové, trojlôžkové atď.), prípadne iné špeciálne požiadavky.
Dajú sa doplniť mená cestujúcich neskôr?
Nedajú. Rezervácia a vystavenie letenky a ubytovania prebieha po prijatí úhrady za objednávku na mená, ktoré boli zadané v objednávkovom formulári. Zmena mena na vystavenej letenke je v 90 percentách nepovolená a v ostatných prípadoch si za zmenu mena účtujú dopravcovia samostatný poplatok.
Ten istý pobyt som videl aj lacnejší. Ako často a prečo sa cena pobytu mení?
Naša ponuka pobytov je kombinácia leteniek, ubytovania a iných produktov. Cena letenky a ubytovania sa môže zmeniť aj v priebehu niekoľkých minút, pričom záleží od dopytu a počtu objednaných a zaplatených osôb na konkrétny termín.
Chcem si objednať pobyt na iný termín. Ako mám postupovať?
V prípade, že je k dispozícii funkcia vlastného termínu, je termín možné upraviť podľa vašej preferencie priamo na stránke. Ak táto funkcia nie je k dispozícii, kontaktujte náš Zákaznícky servis.
Chcem cestovať sám. Ako mám postupovať?
Pokiaľ máte záujem cestovať sám / sama, musíte rátať s príplatkom za obsadenie izby jednou osobou. Výška tohto príplatku sa líši podľa dĺžky pobytu a kategórie hotela. V prípade, ak máte záujem o pobyt pre jednu osobu, po výbere termínu je možné zvoliť preferenciu počtu osôb na 1 osobu. Ak táto možnosť nie je k dispozícii, prosím, kontaktujte Zákaznícky servis.
Chcem si objednať pobyt pre viac osôb. Ako mám postupovať?
Ak si želáte objednať pobyt pre 4 dospelé osoby, odporúčame vytvoriť 2 samostatné objednávky pre 2 x 2 osoby. Do poznámky prosím, uveďte, že cestujete spolu. Následne budú vaše objednávky spracované spoločne. V prípade, že požadovaný počet osôb nie je dostupný v objednávkovom formulári konkrétneho pobytu , kontaktujte, prosím, náš Zákaznícky servis. Vypracujeme vám cenovú ponuku v prípade, že máme k dispozícii minimálne nasledovné údaje: termín, počet osôb, typ izieb (dvojlôžkové, trojlôžkové atď.) a prípadne iné špeciálne požiadavky.
Máte záujem o objednávku pobytu pre 10 a viac ľudí?
Objednávka pobytu pre 10 a viac osôb sa považuje za „skupinu“. Kontaktujte, prosím, náš Zákaznícky servis - Pobytové oddelenie. Ponuku pre vás vypracujeme, ak budeme mať k dispozícii minimálne tieto údaje: termín, počet osôb, typ izieb (dvojlôžkové, trojlôžkové atď.) a prípadne iné špeciálne požiadavky.
Je ponúkaná cena pobytu konečná?
Ponúkaná cena pobytu je konečná! Zahŕňa vymenované základné produkty a pri pobyte s leteckou dopravou zahŕňa aj všetky letiskové a palivové poplatky. Mestá vyberajú takzvané „miestne poplatky“, ktoré sa v niektorých prípadoch nedajú predplatiť a zahrnúť do ponuky, tieto poplatky klienti uhrádzajú až na mieste pobytu. V prípade, že pobyt nezahŕňa „miestne poplatky“, táto informácia bude uverejnená priamo v popise konkrétneho pobytu v časti „Cena neobsahuje“. Miestne poplatky sa pohybujú od 1 - 8€ za noc/osobu a ich výšku určuje správa konkrétneho mesta podľa lokality a kategórie ubytovacieho zariadenia.
Rôzne termíny, rôzna cena. Kde nájdem cenu pobytu na konkrétny termín?
Celková cena sa zobrazí priamo v objednávkovom formulári konkrétneho pobytu. Stačí kliknúť na zelené tlačidlo „Vybrať termín“ a zobrazia sa všetky dostupné termíny s aktuálnou cenou.
Ceny pobytov sa menia dynamicky, a to v závislosti od kombinácie dodávateľov, aj od želaného termínu pobytu. Celková cena pobytu teda môže byť rôzna, závisí od sezóny a nie je rovnaká pre všetky dostupné termíny.
Akciová ponuka končí v určitom čase! Bude ponuka aktuálna neskôr?
Aktuálna ponuka pobytov závisí od dostupnosti produktov, ktoré sú v ňom zahrnuté, najmä však od dostupnosti letenky a hotela. Po uplynutí času uvedeného pri každej ponuke preverujeme cenu a dostupnosť produktov. V prípade, že je cena naďalej výhodná, ponuka sa predĺži a klient si môže pobyt objednať.
Prečo sú naše pobyty lacnejšie ako ponuky klasických cestovných kancelárií?
Klasické cestovné kancelárie rezervujú a nakupujú služby vopred na vlastné riziko, a preto musia počítať s tým, že sa im všetky dopredu rezervované miesta nepodarí predať. Ceny si prispôsobujú tak, aby tieto prípadné straty pokryli.
Pelikán je špecialistom na vyhľadávanie akciových cien leteniek a ubytovania, čím sa cena našich pobytov stáva najvýhodnejšou na trhu. Využívame pravidelné letecké linky a špeciálne rezervačné systémy na rezervovanie ubytovania, kde nevzniká žiadne riziko nepredaných vopred rezervovaných miest.
Má Pelikan.sk poistenie proti úpadku?
Cestovná kancelária Pelikán, ktorá je prevádzkovateľom portálu www.pelikan.sk, je poistená pre prípad úpadku cestovnej kancelárie. Certifikát nájdete TU.