Je možné zmeniť objednávku pred uhradením?
Objednávka je do času uhradenia nezáväzná. V prípade, že máte záujem o zmenu alebo úpravu objednávky, kontaktujte prosím, náš pobytový Zákaznícky servis.
Neuhradil som objednávku. Je potrebné ju stornovať?
Objednávka je do času uhradenia nezáväzná. Pokiaľ už nemáte o túto objednávku záujem, nie je potrebné ju stornovať. V prípade, ak máte požiadavku na zmenu alebo úpravu objednávky, kontaktujte prosím, náš Zákaznícky servis.
Je možné zmeniť typ stravovania v objednávke?
Možnosť zmeniť stravu je potrebné overiť s našim dodávateľom. V prípade, ak máte takúto požiadavku, kontaktujte prosím, náš pobytový Zákaznícky servis.
Je možné zmeniť meno cestujúceho?
Rezervácia a vystavenie letenky a ubytovania prebieha po prijatí úhrady za objednávku na mená, ktoré boli zadané v objednávkovom formulári. V prípade záujmu o preverenie možnosti zmeny mena v objednávke prosím, kontaktujte Zákaznícky servis.
Je možné stornovať objednávku?
Výška zmluvnej pokuty v prípade stornovania objednávky je definovaná vo Všeobecných obchodných podmienkach pre predaj Zájazdov CK Pelikán v článku VII. Presné podmienky storna si môžete overiť cez náš pobytový Zákaznícky servis.
Storno formulár
V prípade, ak máte overenú informáciu o stornovaní objednávky, vyplňte prosím storno formulár.